Jezdec za volantem nového speciálu Seat Cupra León Competición tak nenavázal na rok 2018, kdy dokázal na Slovensku vybojovat v jedné z bodovaných jízd páté místo.
„Už samotná účast na tomto víkendu byl závodem. Vzhledem ke covidové situaci, která probíhá v celé Evropě, jsem strašně rád, že organizátoři na Slovensku udělali vše pro to, abychom tady mohli startovat. Celý náš tým musel absolvovat testy a já se snažil posledních 14 dní vyhýbat kontaktům, abych zůstal po celou dobu negativní. To se povedlo,“ uvedl Fulín v tiskové zprávě.
Všechny tři bodované závody se jely v neděli. V první ranním Fulín vsadil na stále ještě osychající trati na kombinaci pneumatik na mokro a hladkých na sucho, což ale nebyla správná volba. Po startu se propadl na 22. místo, ale následně se posunul na konečné osmnácté. Ve druhé závodě dojel jedenáctý a ve třetím čtrnáctý.
„Jako pravý závodník nejsem spokojený s tím, že se mi nepodařilo pokořit první desítku a nezopakoval jsem páté místo z roku 2018. Na druhou stranu jsem poprvé usedl do nejnovější specifikace Cupry, poprvé jsme jeli pneumatiky Goodyear a do světového šampionátu jsme se podívali pouze na jeden závod. Myslím si, že to nakonec nebylo tak špatné,“ zhodnotil Fulín své vystoupení a věří, že se ještě ve WTCR v budoucnosti představí.
V čele šampionátu je v jeho polovině Yann Ehrlacher ve voze Lynk & Co, což je nový název Volva po akvizici čínským majitelem. Francouzský pilot má 113 bodů, o 21 méně má nizozemský veterán a účastník Rallye Dakar Tom Coronel s Audi. Obhájce titulu Norbert Michelisz je až čtrnáctý. Pilot Hyundai spoléhá na domácí podnik, který je na Hungaroringu naplánován už na tento víkend.
Trapas na kurtu zvládl Nadal bravurně. Sledujte Sportovní Sociál | Video: Aktuálně.cz